ولنتایم
نوشته شده توسط : مهسا

 




:: بازدید از این مطلب : 705
|
امتیاز مطلب : 78
|
تعداد امتیازدهندگان : 21
|
مجموع امتیاز : 21
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
Alone girl در تاریخ : 1390/3/8/0 - - گفته است :
mer30 honey kiss kiss.

/weblog/file/img/m.jpg
sayeh در تاریخ : 1390/2/22/4 - - گفته است :
omid varam khosh bakht shi man ke az pesara kheyri nadidam

/weblog/file/img/m.jpg
یکتا در تاریخ : 1390/2/2/5 - - گفته است :
سلام گلم خیلی خوجمل بود به منم سر بزن

/weblog/file/img/m.jpg
Aykan در تاریخ : 1389/12/3/2 - - گفته است :
OMIDVARAM MOAFFAGH BASHISALAM AZIZAM AVVAL KHASTAM BEGAM MAN YE EMOYE KHOSHTIPO KHOSHGELAM INO MI2NI TO WEBLOGAM KE AXAMO TOSH GOZASHTAM BEBINI .AKH DASH AZ YADAM MIRAFT ALBATTE BEBAKHSHIDA GHASDE JESARAT NADASHTAM ON VALENTIME KE NEVESHTI ESHTEBAHEVO DOROSTESH VALENTINE

/commenting/avatars/137002-215882.jpg
ghazal در تاریخ : 1389/11/26/2 - - گفته است :
salam mahsa jun

merc

mamnun

mana m dosetdaram azizam

height="18">
linket kardam azizam

/weblog/file/img/m.jpg
فرزانه در تاریخ : 1389/11/26/2 - - گفته است :
گفتمش بی تو چه می باید کرد
عکس رخساره ی ماهش را داد
گفتمش همدم شبهایم کو
تاری از زلف سیاهش را داد
وقت رفتن همه را می بوسید
به من از دور نگاهش را داد
یادگاری به همه داد و به من
انتظار سر راهش را داد

سلام

من شما رو لینک کردم و لینک خودم رو هم تو وبتون قرار دادم

خوشحال میشم سری بزنید



نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: